Σάββατο 24 Ιανουαρίου 2015

Με σημαίες με σημαίες με σημαίες και με τα βούρλα

Με σημαίες με σημαίες με σημαίες και με τα βούρλα
ΧΡΥΣΟ ΜΟΥ -  ΧΡΥΣΗ ΜΟΥ - ΧΡΥΣΑ ΜΟΥ
χρυσό μου - χρυσή μου - χρυσά μου

ΜΕ ΣΗΜΑΙΕΣ ΜΕ ΣΗΜΑΙΕΣ ΜΕ ΣΗΜΑΙΕΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΒΟΥΡΛΑ
με σημαίες με σημαίες με σημαίες και με τα βούρλα

ΑΔΕΔΥ ΑΔΕΔΥ ΣΕ ΒΟΥΛΗ ΚΙ ΕΥΡΩΒΟΥΛΗ
ΑΔΕΔΥ ΑΔΕΔΥ σε Βουλή κι' Ευρωβουλή


ΕΝΑΣ ΣΤΟ ΧΩΜΑ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΣΤΟΝ ΟΤΕ
ένας στο χώμα χιλιάδες στον ΟΤΕ

ΟΛΕΣ ΧΥΣΑΜΕ ΜΟΛΙΣ ΣΕ ΑΝΤΙΚΡΙΣΑΜΕ
όλες χύσαμε μόλις σε αντικρίσαμε

2015 yahooxaxaxouxa.blogspot.gr
VP Me shmaies me shmaies me shmaies kai me ta voyrla

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Από την 27η Απριλίου 2013 και μετά, δόθηκε, για πρώτη φορά, η δυνατότητα σχολιασμού των αναρτήσεων, σε αυτό, εδώ, το ιστολόγιο.

Πνευματικά δικαιώματα © 2010 - 2024 yahooxaxaxouxa.blogspot.com όπου αναφέρεται, σημειώνεται.
To yahooxaxaxouxa.blogspot.com δεν ευθύνεται για το περιεχόμενο και τις υπηρεσίες άλλων δικτυακών τόπων στους οποίους παραπέμπει μέσω «δεσμών» (links).

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP